İcmanı auditoriya anlayışının sinonimi kimi təsəvvür edənlər yanılırlar. Baxmayaraq ki, veb səhifələrin böyük bir auditoriyası var, eyni zamanda onların öz icmaları yoxdur.
İcma müəyyən qrupdakı insanlar arasında qarşılıqlı əlaqənin dərəcəsini əks etdirir. Başlanğıcda bu termin eyni ərazidə (rayon, vilayət, rayon və s.) yaşayan, vahid məqsəd/vəzifə ilə birləşdirilən insanları nəzərdə tuturdu. Tədricən informasiya texnologiyalarının inkişafı ilə vəziyyət xeyli dəyişdi. İndi insanların birliyi coğrafi faktora bağlı deyil.
İcma ilə tamaşaçı arasında əsaslı fərqlər var. İcma halında insanlar bərabər əsasda qarşılıqlı əlaqə qurur. Əgər tamaşaçı auditoriyasından danışırıqsa, onun bütün üzvləri iki kateqoriyaya bölünür: natiqlər və dinləyicilər.
Biznesdə icmalar ümumidir. Xüsusilə brend icması şirkətlə qeyri-rəsmi əlaqələri olan insanları birləşdirir. Belə icmalara brendə sadiq olan və məhsulla maraqlananlar qoşulur. İnsanlar bir-biri ilə ünsiyyət qurur, getdikcə “maraqlar klubu” adlanan qurum yaranır.
İlk növbədə, ünsiyyət formatına qərar verməlisiniz və uyğun onlayn platforma seçməlisiniz. Məsələn: blog; yaxud sosial şəbəkələr – Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp, Telegram və ya Viber-də söhbətlər.
İcma üzvlərinə hansı məlumatı çatdırmaq istədiyinizi və onların bir-biri ilə əlaqə saxlamasının hansı platformada daha rahat olacağını düşünməlisiniz.
Bundan əlavə, cəmiyyətin bütün üzvlərinin riayət etməli olduğu qaydaları hazırlamaq lazımdır. Aydın qaydalar toplusu təkcə abunəçiləri narahat etmir, həm də münaqişəli vəziyyətlərin qarşısının alınması üçün effektiv vasitədir. Xüsusilə şərhlərdə söyüş söyməyi, digər iştirakçıların fikirlərini dəyərsizləşdirməyi və sataşmağı qadağan etməyə dəyər. İcma üzvlərini müəyyən edilmiş qaydaları pozmağa görə sanksiyalar - hesabın bloklanması, şərhlərin silinməsi və s. barədə xəbərdar etmək vacibdir. Qrupla işləmək üçün kifayət qədər vaxt ayırmaq mümkün deyilsə, icmanın idarə edilməsini peşəkara - icma menecerinə həvalə etmək daha yaxşıdır.
İcmaya yeni üzvləri cəlb etməyin bir çox yolu var. Məsələn, tematik vebinarlarda və kurslarda icma haqqında danışa bilərsiniz.
Nəzərə almağa dəyər ki:
icma üzvlərinin tərkibi daim dəyişir (kimsə gəlir, kimsə gedir);
yalnız belə bir cəmiyyət təsirli olur ki, orada qrup üzvlərinin marağı qorunur.
Çatışmazlığı azaltmağa kömək edə biləcəyiniz bir neçə üsul var:
• daimi başlıqları saxlamaq (icma üzvlərinin hər hansı təşəbbüsünü təşviq etmək vacibdir);
• çağırışlar və yarışlar keçirmək (bu, hər bir iştirakçıya özünü ifadə etmək imkanı verir, həm də vahid komanda yaratmağa kömək edir);
• istifadəçiləri resursun məzmunla doldurulmasına cəlb etmək (xüsusilə, yazı yazmaq, canlı yayımlamaq, daimi sütunun aparıcısı olmaq və s.).
Bundan əlavə, bəzi tədbirlər oflayn keçirilə bilər. Yaxşı variant konfrans, master-klass, görüş-tanışlıq və s. təşkil etməkdir.
Twitch statistik olaraq CNN-dən daha çox diqqət çəkir. Hər gün saytı 15 milyon insan ziyarət edir. 2 milyondan çox istifadəçi eyni anda bir axını izləyə bilər. Bu icmanın üzvləri maraqlı asudə vaxt keçirmək, faydalı məlumatlar əldə etmək (məsələn, kompüter oyununun seçiminə qərar vermək) və həmfikir insanlarla söhbət etmək imkanı əldə edirlər.
Digər idman növlərinə qaçmağa üstünlük verənlər bu cəmiyyətə qoşulurlar. Nəşrlərdə brend aktiv həyat tərzini təbliğ edir və cəmiyyətin üzvləri ilə eyni dəyərlərə riayət edir. Bu, hədəf auditoriyanın sədaqətini və empatiyasını artırır. İstifadəçilər nəşrləri repost edir, müsbət rəylər yazır və Nike məhsullarını tövsiyə edir. İcma uşaq mallarının satışı üzrə ixtisaslaşan marketplace-in İnstaqram hesabı əsasında yaranıb. İcma üzvləri əl istehsalı malların satıcıları və alıcılarıdır. Burada siz dekor elementləri, öyrədici oyuncaqlar və s. görürsünüz. Qeyd edək ki, layihənin müəllifi digər mövzuları müzakirə etməyə hazırdır.
Bu biznes icmasının təsisçisi Varvara Lyalyaginadır (Star Blog Up layihəsinin müəllifi). O, sosial şəbəkələrdə səhifələrin təbliği sahəsində böyük təcrübəyə malikdir. Məzmun vasitəsilə şəbəkələr, vebsaytlar və bloglar yaradıb. İcma üzvləri onlayn məhsulun bazara çıxarılması və şəxsi brendin yaradılması haqqında məlumat alır, həmçinin müştərilərlə ünsiyyət nüanslarını öyrənir və real keyslər mübadiləsi aparır.
Bəs sizin icmanız varmı və onun haqqında nə düşünürsünüz?
Fikirlərinizi bizə göndərin.